Har man förändrats

Någon som vet hur man skaffar sin en produktnyckel?! Jag måste skriva klart ett svenska och samhällsarbete innan morgondagen och nu när jag ska öppna mitt Word dokument kan jag inte starta och skriva på det!!

Aja, det får jag släppa för en stund och istället börja packa väskan för att sedan åka ner och träna (som vanligt). Efteråt blir det hem och antingen plugga lite till eller någon fin film. Eller vad sägs om att kanske sova med en gång? Hmm.. ja det vore ju kanske inte så dumt.

Kom precis innan att tänka på hur mycket man nog har förändrats sedan man gick på grundskolan. Jag såg nämligen en "gammal" lärare, eller ja han var väl itne speciellt gammal. Det var nog därför alla tjejer sprang efter honom. Jaja tillbaka till saken! Jag funderade för en kort stund om han kände igen mig när man möttes på stationen. Det borde han väl göra, men tänk om man ändå har förändrats så mycket? Hmm.. man märker det ju inte mycket själv eftersom man ser sig i spegeln var eviga dag. 

      

Saknar någon..
Hade skrivit ner ett inlägg som skulle upp på bloggen idag i ett av mina block i skolan, men såklart så glömde jag det kvar i skolan så ni får hålla er ett tag till så kommer det väl imorgon, kan avslöja att det kanske är en aning djupt och poetiskt. Eller ja..nåt i den stilen..
Jaja..
Imon är det fredag!! Min favoritdag!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0