Guld, svett! .. och tårar?

Sverige har vunnit ett till guld i vinter-OS! Gött äre! Inte för att jag kollade på hela loppet i och för sig, men såg en del i alla fall och det blev ju som sagt guld och det är det viktigaste.

Är jag äcklig om jag säger att jag inte har duschat än och att det har gått mer än två timmar sedan min träning/-ar slutade? Jaa,, då får jag väl vara det då! Har i alla fall hunnit äta semla sen jag kom hem. Det är ju trots allt fettisdagen idag! Då får man nästan tvinga ner en semla. Så är det bara!

Har tränat idag som sagt och jag kände verkligen av min träningsvärk från den lilla stunden som jag gymmade igår efter träningen. Ska nog börja och gymma efter träningarna igen, har tappat alla muskler som jag hade runt min axel och om jag ska försöka att inte skada dom igen är det nog dags att pallra sig dit och träna upp dom...

Nu ska jag dra mig mot duschen serru...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0