Frukost snart

Sovmorgon idag och det var riktigt skönt att sova de där två timmarna extra. Varför ska det alltid vara så att när man väl får något så vill man ha mer? Nu känner ju jag att jag istället skulle vilja vara hemma hela dagen än att gå till skolan och sätta mig på lektioner som ändå är egna arbeten. Nu ska jag verkligen ta tag i dom och skriva så näst som klart dom! Det har jag gett mig f-a-n på!



Åh vad jag har börjat längta till frukosten nu! Det är då jag får min efterlängtade te och knäckebröd. Låter kanske lite skumt men det har verkligen blivit min nya matvana. Nu sa precis vattenkokaren att vattnet var klart så nu ska jag sätta mig ner i soffan och mysa med min goa frukost!

Ha en riktigt trevlig dag allesammans! ♥


Kommentarer
Postat av: malin

sötis bild <3

2010-02-02 @ 11:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0