Favoritdagen är här

Jag gillar fredagar! Favoritdagen i veckan eftersom man känner att man har en hel helg att göra massa roligt på och komma bort från skolan och samtidigt är man nöjd för att man har tagit sig igenom en till skolvecka och överlevt. Ja, fredagar är verkligen toppen!

Jag brukar alltid tycka att man inte skall behöva göra sig till när någon skall komma hem till en eller när man skall ha kalas, men jag har idag brytit mot allt detta. Jag har precis ställt in dammsugaren i skrubben och städat badrummet. Varför ska det vara fint just för idag? Personen/personerna får väl ta mig som jag är, istället för att man visar upp en fejkad fasad som egentligen inte är jag. Jaja, nu är det som det är och jag är ändå nöjd med att för en gång skull städat mitt rum och att det ser ut som jag egentligen vill ha det, men aldrig kan bevara eftersom jag dag efter dag slänger mer och mer kläder på golvet. Tillslut brukar det vara fullt med kläder överallt!

Köpte lite godis på vägen hem idag till kvällen men jag tror att det kan vara uppätit innan kvällen är här. Jag skulle ju inte äta så mycket sötsaker har jag ju sagt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0