Fast pengar

Skön kväll som just nu spenderas med filmen What happens in Vegas med brorsan. Innan har jag varit inne i stan tillsammans med min vän Josefine och fått min födelsedagspresent, som var till min 18-års födelsedag som inträffade 7 november. Så det var alltså på tiden att det blev av! Min present bestod utav ett biobesök med tillbehör. Filmen blev Snabba cash. Oj vad jag inte ångrar att jag har sett den! Superbra film verkligen! Gå och se den!



Den var lite läskig ibland när man upptäckte att det verkligen är så i det riktiga livet, vi lever i den miljön fast vi inte alltid vet om det.
Sen gjorde det ju inget att Joel Kinnaman är så jäkla snygg!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0