Ett skratt förlänger livet

Ja det kanske inte var världens bästa idé att lägga ut i mitt förra inlägg hur rädd jag är för att ringa och beställa pizza för såå rädd är jag inte! Nu har mina vänner i alla fall fått sig ett gott skratt och jag är väl glad för att kunna roa dom...

Sitter och filurar för stunden om jag ska göra något för mig att äta innan jag, som vanligt, skall dra mot bussen och ner till hallen för att träna. Eftersom dom ska ha LAN inne i A-hallen får alla handbollslagen knöka i den lilla B-hallen för att kunna träna. Mysig stämning!

Besökte Allum idag. Har vart där en gång innan och jag måste säga att det inte har gjort något speciellt stort positivt intryck på mig än.. Fick i alla fall köpt en randig tröja på H&M på mitt presentkort, det är allt bra att ha ett sådant!

Sitter och lyssnar på lite bra musik nu också;


Adam Lambert - Whataya whant from me


Timbaland ft. Katy Perry - If we ever meet again


Cobra Starship - Hot mess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0