4 Februari - Snabb uppdatering

Dagen har bestått av ett ganske segt och tråkigt humör. Har börjat känna att det är jobbigt varje dag man går upp och vet att man ska mot skolan, men jag hoppas att det snart vänder.

Har kommit på att jag har fått ett beroende nu, eller kanske två... det är te och sötsaker. Inget av dom är speciellt bra egentligen. Te värmer ju i och för sig nu på vintern så det kan väl kanske räknas som lite okej, för tillfället men sötsakerna borde ju egentligen inte finnas på kartan..

Oj vad klockan går! Har städat badrummet litegrann och nu måste jag byta om till träningskläder. Sista träningen för veckan väntar och i helgen är det match mot Backa! Skriver kanske mer sen när jag kommer hem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0