26 februari - Shopping

Nu är jag hemma och riktigt fruktansvärt trött! Ja riktigt trött är jag! Intervjun imorse gick i alla fall bra och några "fina" miljöbilder blev det också.
Efteråt drog vi till 421 i Högsbo och jag hittade lite fina kläder från Cubus.


299:-


149:-

och tre leggins. Finnemang känns det att kunna börja fylla sin garderob med lite vårkläder igen! Älskar tiden på året då man har på sig ljusa kläder och lite blommigt. Underbart fint med lite blont hår och brun hud...
Oj, nu fick jag en fruktansvärt längtan för sommaren. Kom hit nu!

Snön har i alla fall börjat att töa bort men det komemr säkert frysa på igen och imorgon kommer det vara glashalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0