24 februari

Oj idag har jag inte haft tillgång till någon dator serni! Jag var riktigt duktig, tycker jag själv, som pallrade mig till gymmet idag och tillsammans med Elin tränade i lite mer än en timma! Efteråt fixade jag lite saker och träffade Pauline och lunchade. Mycket mysigt och längesedan!

 
Jag och Pauline i somras då vi var nere i Åhus och titta på handboll. ♥

Efteråt var det ett litet besök hos doktron.
Sedan var det dags för bowling med laget! Sjukt kul är det att bowla även om man inte är super great på det direkt! En del hamna ju i rännan och man önska nästan att man hade en sån där stopp till hjälp som ungen på banan brevid fick. Lite fusk tycker jag allt...
Mitt lag kom iaf tvåa! Jihooo

Grattis förresten till min kusin Jenny som idag fyller 17 år! ♥
Ett år kvar och sedan blir det galet kul!!

Kommentarer
Postat av: Pao

Det var mysigt att snacka lite över lunch. Får ses snart igen! (: <3

2010-02-24 @ 22:06:40
Postat av: Annie

Ja! Det må jag säga är ett måste!

2010-02-24 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0