21 februari - kväll

Vad skönt det är att ha bärbar dator ibland! Kan bära runt den överallt i huset och slippa den där tunga burken som man hade för några år sedan med den bärbara. Det dumma är ju bara att batteriet tar slut efter ett tag..

Jaja, just nu sitter jag med lite te i vardagsrummet och tittar på när Björn Ferry kör i OS. Heja heja! Skit också nu missa han två! Så där är nog medaljchanserna ganska små!

Fick precis reda på att Aranäs gymnasiet har fått ledigt imon pga. att det ligger så mycket snö på taket! Varför gör inte våran skola likadant?! Surt som ...
Dom säger att kollektivtrafiken har kommit igång någorlunda igen men jag vet med erfarenhet att pendeln kommer vara minst 20 min sen ändå! Blä vad jag hatar vädret och västtrafik ibland!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0