Nytt år är på ingång

Ja nu står man här, blåsan är på, sminket gjort och första champangen är snart drucken. Nytt år skall idag firas in och än så länge är jag ganska taggad. Nordis springer just nu runt i panik och kom på att en bh är bra att ha under sin klänning, snurris!

Det blir fest i Särö med fina vänner. Om cirka en timma kommer Pauline till mig , sen möter vi upp Ida och Lisa för att dra till Särö.

Musiken spelas nu högt och den fina sångrösten ännu högre. Äsch det är ju bara nyår en gång om året!
Tänk att det redan har gått ett år sen förra gången!

För er som inte riktigt känner mig på botten eller inte känt mig hela året så har detta året varit det som förändrat mig mest! Jag har varit med om så mycket jag inte hade varit med om de 18 åren innan detta. Känt på allt från glädje, smärta, sjukhusvistelse, brustet hjärta, playat, gråtit floder, flyttat till ny lägenhet, jobbat röven av mig. Ja ni märker att det är en del. Och mer lär det väl bli i det nya året, 2011. Känns väldigt konstigt att skriva!

(vet att jag inte är bra på att lägga in nya bilder, men det ska bli bättring på det nästa år, de inlägg som läggs in. Här får ni stå ut med några gamla från detta året.)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0