Något att skriva om

Nu har det gått några dagar sen jag skrev det senaste inlägget, det har liksom inte funnits så mycket att prata om. Visst har det varit julafton och så, men vad finns att berätta där? Hur vi i våran familj firar julafton eller vad man har fått i julklapp? Nja, tveksamt om det är så roligt att skriva om eller läsa.

Funderar på att släppa bloggen ett tag, låta det var och ett inlägg bara då och då. Liksom när jag själv känner för att det poppar upp något som jag tycker är viktigt. Det senaste har det bara blivit uppdatering om vad man gör om dagarna och det är väl inte alltid så roligt att få veta att jag ännu en dag har jobbat eller liknande.

Så från och med nu , ska jag kanske bara börja skriva inlägg när det är något att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0