Lusse lelle

Ja här är jag idag igen! Inte mycket att berätta om eftersom jag har jobbat, som vanligt och såklart eftersom det är lucia idag så hade vi ett luciatåg på jobbet. "Små" tjejer och killar som gick på högstadiet på skolan bredvid som kom på besök. Herrajössanes tänkte jag. Det är tre - fyra år sen jag själv gick på grundskolan och jag minns att när man gick i nian så tyckte man själv att man var jättestor! Men när man nu kollar på dom så ser dom väldigt små ut.




Nu är jag inne igen i värmen efter en promenad med vovven som äntligen har fått inviga lägenheten.
Skönt med en lugn Måndag, imon är man ledig och det skall firas med sovmorgon!
Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0