Levt i min lilla bubbla

Hej allihop!

Äntligen är internet tillbaka! Eftersom vi har flyttat för ungefär en vecka sedan har internet och allt sånt tekniskt inte riktigt funkat som det skall. Men det är då man märker hur mycket annat man kan göra istället. Man är inte längre lika beroende utav att gå in på facebook med jämna mellanrum, okej jag ska inte ljuga och inte säga att det första jag gjorde när jag hade startat datan var att gå in på facebook, men ändå.

Pauline är hemma hos mig, vi har fikat och försökt gå på julklappsjakt, men det gick inte speciellt bra. Pauline hittade en jättefin blus och jag gick hem tomhänt, men det kanske var för det bästa ändå.

Kan inte komma på vad man ska ge till nära och kära i julklapp! Kommer bara på vad jag själv önskar mig, själviskt? Tidigare år har jag inte brytt mig speciellt mycket och inte önskat mig något speciellt. Som t.ex. förra året önskade jag mig en ny bäddmadrass, hur många arton åringar gör det liksom?!

Livet här i den nya lägenheten har varit omtumlande, vet inte om jag nånsin kommer riktigt fatta det. Kallar fortfarande förra hemmet för hemma. Skumt? Åka bil eller tåg till jobbet, ha precis allt i närheten, gå till träningen ikväll tio minuter innan det börjar.

Känns som jag har fem dagar att ta igen eftersom jag inte har skrivit på så många dagar. T.o.m. facebook har hunnit ändra sig medan jag har varit borta. Levt i min lilla bubbla. Nya låtar har hunnit komma som jag inte har kunnat lyssna på på spotis, så nu spelas de på högsta volym, eller nej kanske inte riktigt..

Nu hoppar snart Pao ut från duschen och vi ska snart börja med mat för sen är det handboll på tv och sedan till hallen för eget lir med brudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0