Hate me or love me

Tro det eller ej, jag gick och la mig halv åtta igår kväll! Och sov ända till imorse när klockan ringde och det var dags att gå upp för att senare befinna sig på jobbet. För att ta sig dit blev mycket jobbigare än vad jag hade trott till en början. Såklart var tågen försenade med minst en halvtimma och då var det bara att vända om och gå bort till en bil som hade frost på rutan så hårt som jag aldrig känt tidigare. Vet inte hur länge jag fick stå och skrapa rutor tills jag tillslut kom iväg! Jag säger då detta "jag kommer efter denna vintern att ha blivit proffs på att skrapa triss-rutor i tv!!"

Fick precis gå och kolla på lite av vinnarlåten i årets Idol. Jag tittade inte längre på idolfinalerna på fredag (förutom när jag jobbade) för jag tyckte att det inte var så värst bra, de jag gillade när jag kollade var Alice, Olle och Linnea, men tyvärr är ju ingen med i finalen. Därför tycker jag inte nån av dom som står i finalen ska vinna. Minnah gillar jag inte, ingen speciell liksom och Jay är grym men inte musiken som jag skulle lyssna på sen efter Idol. Jaja, nu har jag sagt det. Hate me or love me.

Julgodis är nu gjort, gottis! Tror det blir några julgodisar och sen kanske hoppar i bingen för imon är det full rulle hela dan! Tillsammans med underbara Pauline! ♥


Nyår för två år sedan! Tiden går fort. Vad ska man göra det här nyåret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0