Glädje, förvåning, smärta, chock och ännu mer glädje

En lång dag med mycket som har hänt. Dagen har varit fylld med glädje, förvåning, smärta, chock och ännu mer glädje.

Dagen börja med ett besök hos tandis, även kallad tandläkaren. Besöket gjorde ganska ont, men fick fixat det som behövdes fixas. Efter det var det hem för en vilopaus, men inte långt därefter var det fika som stod på schemat tillsammans med Pauline och Andy, trevlans!

Pauline följde med till sitt andra hem, till mig. Kollade handboll och satte ihop det sista av min tv-hylla. Jättefint blev det och nu är den snart fylld med böcker och filmer. Har märkt att jag har ganska många filmer faktiskt, kanske dags att ta av plasten på några av dom...

Snäll som jag kännde mig idag körde jag Pauline ut till Onsala, och hem till henne. Påvägen ut möttes vi av något som vi båda inte var speciellt förberedda på. Dock märkte jag att reflexerna var på topp och innan vi var centimeter från att smälla i rådjuret som sprang över vägen fick jag stop på bilen.

Nu sitter jag här hemma igen, ganska trött, ont i munnen och tänderna och ska faktiskt tacka för mig idag. För imorgon ska man infinna sig på jobbet klockan sju. Några timmars sömn behövs och det bums!
Ha det fint alla söta fina människor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0