Back again

Vet, ingen bra uppdatering. Men har inte tänkt på så mycket annat än jobb, jobb, jobb de senaste dagarna. Så snabbt man nu blev ledig så finns det mycket annat som skall fixas. Idag har jag fått ihop i stort sett alla julklappar och jag vill inte ens kolla på kontot just nu...

Träffade även mycket fina vänner, vissa som jag inte träffat på evigheter känns det som och andra som jag träffat nyligen, men som sagt alltid roligt att träffa dom tjejerna. För att nämna vilka, Jessica, Frida, Marie och Lilli-Ann!

Om två dagar är det alltså julafton! Inväntar just nu julkänslan, visst har man förstått att det ska vara jul eftersom jobbet har ställt in sig på det med julgran och mat i mängder, men i hemmet är det en annan femma. Det optimala hade varit att komma hem halv tre på julafton och mötas utav en doft av julmat och få syn på en grann julgran som står i vardagsrummet. Önskningar går ju ibland i uppfyllelse, önskar, önskar, önskar...

Sitter nu och lyssnar på massa fina låtar på min spotify-lista "Fina lugna". Om ni är vän med mig på facebook så gå gärna in och lyssna på mina låtar. Ni kanske har tips på låtar som jag bara måste höra. Kommentera det gärna.

En underbar låt är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0