This is the part that nobody mentions

Inte vart någon vidare uppdatering nu de senaste dagarna. Tro det eller ej, jag har varit helt ledig idag! Inte haft någon som helst måsten eller tvång till något. Därför vaknade jag runt elva, dock med en tjutande eller brummande gräsklippare utanför fönstret, men ändå! Runt kvart över tolv befann jag mig på bussen mot stationen och staden Kungsbacka. Ungefär tre timmar framöver spenderades med Marie och sökande efter den perfekta presenten. Jag hoppas att jag har hittat nåt som faller personen i smaken.

Morgondagen vet jag inte vad som väntar. Kanske blir det ännu en lugn dag eller vem vet om det ringer ett litet telefonsamtal och arbete väntar. Alltid lika spännande!

Något som jag har insett ett bra tag nu är att jag väldigt ofta går runt och sjunger på låtar av en speciell artist. Nämligen Erik Hassle, unga och gamla, ni som läser detta.. lyssna på hans låtar! De är både underbara och sorgsna, de betyder något!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0