Svår att sudda ut

Längesen nu, men här kommer ett poetiskt inlägg från mig.

Fastän jag vet att du inte är något bra för mig, att sådana som du inte ens är värt att lägga energi på, inte ska få någon som helst uppmärksamhet utav mig. Så är det bara och så ska det vara! Vad är det då som gör det så svårt att följa dessa ord?! Vad får mig att vilja röra mig i de kretsarna som är så farliga att hamna i. Det kommer aldrig något gott utav det, eller är det kanske det som jag försöker att ändra på? Visa folk att man kanske kan förändra någon till något bättre?

Ena stunden är jag fullkomligt överrens med mina vänner och migsjälv om att det inte ska få ta över mina tankar, medans andra stunden, när man väl står där, är det så svårt att ignorera..detgårbarainte!

Ska tänka mig för som en kär vän har sagt till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0