Segisdag

Träningen igår gick bra, så bra att jag har ordentligt med träningsvärk. Blev filmade också då det var en  annan tränare där som skulle göra en sak inför en kurs han går på handbollsförbundet, så dålig framför kameran kunde man ju inte vara.

Gu vad jag har segat mig idag! Jag har gjort smågrejer som har behövts göras, men inte mycket mer! Vilken tur jag har då att Laguna Beach Summer Marathon går nu då! Haha , har nog kollat på minst 4 avsnitt av det idag. Det enda som får mig att sluta titta är det faktum om att jag börjar jobba klockan tre. Det suger lite att jag jobbar både torsdag och fredag till halv elva. Någon som vill göra mig sällskap imon efter att jag har slutat? Börjar dock klockan 8 på lördag morgon, sen drar jag till stugan.

Nu ska jag fortsätta kolla på Laguna Beach... dit vill jag flytta.. haha, keep on dreaming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0