Orkar nån läsa inlägget??

Utgång med fina töser ikväll! Right now står en av dem i duschen hemma hos mig och sedan ska vi smått börja med förfesten. Korka upp rosén och göra oss iordning för kvällen. Hoppas verkligen inte att det börjar att ösregna eller ens regna för den delen ikväll! Då kommer min outfit verkligen inte vara najs.

Shitt vilket språk jag använder när jag skriver! Blir nästan rädd för mig själv...men bara nästan.

Håret är som ett enda stort fluff, så plattången lär komma fram snart. Väntar ju bara på att badrummet blir ledigt. Jobbigt det där med att dela badrum!

Ska sluta nu att tjata och babbla om ovesenta saker och ting. Ingen som orkar läsa detta inlägg ändå.. eller?

Kommentarer
Postat av: de du ;)

johorå ;)

2010-08-13 @ 18:52:34
Postat av: Marie Planelind

Klart jag orkar läsa! Låter som du har en rolig kväll framför dig=) Dansa mkt nu! puss

2010-08-14 @ 22:02:56
Postat av: Marie Planelind

haha, kommenterade en dag för för sent upptäckte jag nu..;)

2010-08-14 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0