Mitt efterlängtade inlägg...

Orkade inte återkomma igår med hur det gick, för det gick faktiskt skit! Åkte ut första matchen där på morgonen och därefter upptäckte jag hur otroligt trött jag verkligen var. Ungefär en timma efter att jag kommit hem hälsade Andrea på mig och vi gjorde lite mat innan vi drog in till stan och tittade lite rix fm festival. Med ömmande kroppar drog vi en sväng förbi Max innan vi begav oss hemåt med pendeln.

Idag började en ny vecka med mer arbete, dock är det den sista med mitt schema som jag har nu. Har i och för sig redan fått lite fler tider som jag vet att jag kommer att få arbeta. Skönt är också att jag är ledig både imon och på onsdag. Imon är det nämligen dags för efterlängtade All time low-konserten tillsammans med Pao! Får väl se vilka fler välbekanta ansikten som dyker upp, är rätt säker på att det bli en och annan.

Direkt när jag kom hem från jobbet idag däckade jag på sängen, sov i ungefär två timmar och nu kan jag inte somna dirket fastän jag känner att jag är faktiskt väldigt trött. Nej ska nog ta och försöka i alla fall!

Har ni hört förresten att man kan få brännskador av att ha datorn i knät? Då borde jag nog stänga av datan nu och aldrig ha den i sängen mer. Hmm... det blir svårt. Sitter nästan alltid i sängen med datan!
Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0