Konserten var gryym!

Åh vad bra konserten var!! Så gott som lika bra förra gången, dock var det vissa låtar som var lite nya, men va fan...dom var bra dom med! Nu har jag varit vaken i snart två timmar, förstår ni! Gått upp klockan sju! Pao sov över och hon skulle till jobbet så snäll vän som man är gick man upp för att göra frukost och följa till bussen.

Senare idag ska jag försöka få bort min träningsvärk så det kanske blir en springtur och ännu senare idag är det dags för träning. Får väl se vad vi kommer göra eller vad som kommer sägas. Ska bli intressant...

Hur pluggar man bäst inför högskoleprovet?!?!

Kommentarer
Postat av: yasse ;)

hej gumman :) det finns en bok som jag har hört är grym kommer inte ihåg vad den heter med den finns på bokia :) kram

2010-08-19 @ 08:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0