Här kan man va

Jaha, nu var det en hel helg sedan jag skrev några rader här. Kan ju bero på att jag hade en underbart rolig helg i grannlandet Danmark! Mycket tidigt i fredas begav sig jag och Emmy till färjan och efter ungefär 2 ½ timmar var vi framme i Skagen och gick på upptäcksfärd. Ungefär fyra timmar senare var vi både nerdränkta med regn (glömde ju paraply och regnjackan i bilen) och fruktansvärt trötta så det första vi gjorde när vi fått nycklarna var att somna!

Vi tio tiden åkte vi tillbaka till Fredrikshavn och hämtade Pao och Ida som snällt stod och väntade på oss. Kvällen och natten sedan är både dimmig och oviss, vissa delar.

I helhet var det en superhelg, förutom kanske vädret vissa stunder, men vad gör det när man har underbart sällskap!!



Nu är jag då hemma igen och det menas att man skall tillbaka till verkligheten. Det är lite svårt att fatta att man är hemma igen tycker jag. Vaknade t.ex. upp i natt och kände mig otroligt törstig. Jag sätter mig upp och försöker gå ner från sängen där man har fötterna, men här hemma står det ju en garderob där så det tog stopp. Så man blev väldigt fundersam om vart man befann sig...

Jobbet väntar senare idag och precis nu väntar frukosten på mig!
(Bilder kommer senare)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0