Gör jag något annat än jobbar?

Gör jag nåt annat än att jobba för tillfället? Nej jag tror faktiskt inte det!
Träna har jag inte gjort på ett tag heller, hinner ju inte med det! Men löpningen på jobbet får väl vara min träning för tillfället och så får det andra komma när jag hinner.
Idag börjar jag att jobba klockan 12 så nu sitter jag med min frukost och myser framför tv:n. Ska jobba i 10,5 h idag så slutar alltså inte förrän halv elva ikväll. Det blir fina pengar det!

Igår på shoppingrundan hittade jag inte så mycket som jag hade hoppats på. Hittade dock en jättefin blus som jag säkert kommer ha på mig vid nästa utgång. När nu den blir...

Nej, nu får jag banne mig fortsätta med frukosten om jag ska hinna nåt annat innan jag ska gå. Vad ska jag äta på jobbet?! Bra fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0