För första gången

För första gången på typ hela "sommarlovet" ska jag försöka komma i säng innan tolvslaget. Det lär nog bli lätt eftersom jag är så förbannat seg! Jag somna verkligen direkt när jag kom hem idag från jobbet, gick raka vägen till sängen, kastade mig på den och somnade och sov som en stock i sisådär någon timma. Sen väckte mamma mig i halvpanik och frågade vad jag skulle göra resten av dagen. Det blev en sväng med henne och Anki till Liseberg! Ingen vinst, men fick med mig en polkagris-klubba, mumma!

Imon innan jobbet väntar en sväng till Cubus och efter då som sagt jobbpass till sena kvällen, åh vad underbart va? Har verkligen ingen helg denna veckan. Känner mig smått deprimerad och vill verkligen gå ut med fina vänner och ha det superkul!

Hänger du på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0