Det blir aldrig som man tänkt

Imorse hade jag ställt klockan på nio just för att jag tänkte att jag skulle vara duktig och gå ut och springa, men blev det så? Nej! Har istället myst i soffan med frukost och lite Paradise Hotel Danmark som jag kopplade in till tv:n så jag slapp sitta med laptopen i knät.

Om ungefär två timmar ska jag börja jobba och kommer befinna mig där till halv elva ikväll, därefter tror jag det blir att sova ganska omgående eftersom jag börjar redan klockan sju morgonen efter. Seegt är ordet!

Så länge lyssnar jag på lite skön musik. Jag vet inte om det är p.g.a att man var i Danmark i helgen, men dansk musik är det mest spelade hos mig just nu!
Lyssna här!



Kato - Hey Shorty



Vica - Beatet I Mit Hjerte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0