Är jag bara lat?

Damn, jag är jättetrött och superhungrig men jag orkar inte ta dom där stegen ner för trappan och till köket för att göra mig nån mat och stilla min hunger. Är så förbannat trött efter en dag av arbete. Imorgon väntar en ledig dag vilket ska bli riktigt skönt. Ska ta och städa mitt rum ordentligt, hade jag tänkt i alla fall..

Imon fyller även en speciell person år, nämligen en av mina bästa vänner Pauline 19 år!!



Fick förresten mitt röstkort idag! Jihoo tänkte jag, men sen kom jag och tänka på...vad fan ska jag rösta på?! Första gången jag får rösta och jag har ingen som helst aning om vad alla partier står för. Man borde väl tro att jag som har gått Samhäll borde veta ett och annat om partierna och politiken eftersom vi under drygt tre år pratade en massa om sånt, men icke sa nicke. Det ligger inte i mitt intresse.

Nej nu får jag banne mig ta och göra mig lite mat så att jag inte sitter med en kurrande mage, kanske får lite energi till att börja röja på rummet redan ikväll? Fast får väl tänka mig för, eftersom brorsan ligger i rummet bredvid och försöker sova eftersom han skall till skolan imorgon! Oj, ja det är ju måndag. Veckovild jag har blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0