Allt ska bort!

Fick precis en känsla av att allt i rummet måste bara bort! Allt måste förändras. Rummet kan inte se ut som det gör nu! Det går bara inte! Men vad ska man göra åt det? Hur jag än vrider och vänder på det så blir jag inte nöjd, möblera om och köpa in nya möbler funkar, men sen då? Hur ska slutresultatet bli?

Nu har jag röjt ur sommarkläderna ut min garderob och det känns ju ganska trist, eftersom jag inte har hunnit och använda flera av dom som jag köpte innan sommarn. Har inte ens hunnit "uppleva" detta årets sommare känns det som!  Vad har jag gjort i sommar mer än jobbat?! Någon som kan komma på nåt?

Nej nu åker soppåsen fram, för här skall det slängas saker som jag inte använt eller till och med har glömt av att jag hade kvar! Varför låta det ligga och skräpa liksom?

Ciao! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0