15 augusti

Igår blev det inget inlägg, var allt för trött för det. Tvingade mig nästan bokstavligt talat ur sängen och sedan åkte jag och Pao ner till Aranäshallen för att spela matcher. En vinst och en förlust, dom två sista var jag inte med på, men fick reda på sen att vi gått till b.

Var lite klassåterförening igår med restaurang i Linné på någon grekisk restaurang. Trevligt, men lite synd att det inte blev i stort sett hela klassen. Hade blivit ännu roligare kan jag tänka mig. Efter restaurangen skiljdes en del av klassen åt, vissa skulle dra ut..andra hem. Jag tillhörde den andra gruppen och det var jag väldigt glad över. Var supertrött och somna nästan direkt när jag kom hem.

Nu ska jag stänga av datan och åka ner till Kungsbacka, spela matcher idag också. Återkommer kanske senare .. om jag orkar ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer M.F

Hej! Får jag fråga om du kan vara så jättegullig och rösta på mig i en tävling hos shoppaholly där jag är en av finalisterna? :) Det skulle vara så snällt för jag vill så gärna vinna! Alla som röstar får en länkning hos mig när tävlingen är avslutad :)

Kram!

Nr 11 !



http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-elf.html#comment

2010-08-16 @ 15:15:30
URL: http://jeenniferfant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0