You can call me whatever you want , I don't care anymore

Ojdå, inte funnit tid att skriva några rader här än idag. Så tar nu några minuter för att lägga ner mina tankar och ideér här. Fick sluta tidigare idag vilket kändes underbart fint, som vanligt! Egentligen måste jag starta plugget ganska omgående men det får vänta i någon timme till. Skall faktiskt vara duktig idag igen och städa igenom mitt rum och hitta småsaker som jag inte längre behöver ha kvar. Ska bli skönt att bli av med saker som bara ligger och skräpar.

Slutet av april har nu anlänt och det är inte alls långt kvar nu! Sjukt är det! Jag vill inte lämna det! Vad fan ska man göra sen?!

Jag blandar ihop dagarna hela tiden så jag har gått runt hela dagen och tänkt att det är onsdag idag, men till min stora förtvivelse var det bara tisdag. Jag längtar så till helgen igen! Diggar dem ordentligt.


Inte den bästa versionen tycker jag , men har fastnat ordentligt på huvudet. Sen gjorde det ju inte bättre att småbarnen på fritids endast kunde den här låten och sjöng den om och om och om och om .... igen!

Kommentarer
Postat av: elin

Det gör ju inget att Eric Saade är typ snyggast oxå :)

2010-04-20 @ 18:45:32
URL: http://elinelfwering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0