Vårväder och plugg

Gomorron gomorron! Nu har en ny dag börjat och jag startar igång direkt med plugget, det måste ju bli färdigt nån gång liksom! Kväll igår var fin, mycket fin! Den innehöll allt från bra dans, bra kompisar, ett födelsedags"barn" och go dricka. Kan det bli bättra, nja knappast.

Som sagt, nu ska jag sätta mig och plugga litegranna en stund iaf och verkligen få något gjort. Det där schemat jag gjorde i söndas för att styra upp min kommande vecka har inte ritkigt fungerat som det ska, har ju i och för sig rubbats lite utav jobb som jag inte ritkgit visste om jag skulle få denna veckan. Idag blev det i alla fall inget jobb så då blir det nästa sak på listan.

Åh vad fint väder det är idag, måste bli en låååång promenix med hunden idag då!
Ciao so long! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0