Uppe med tuppen

Uppe med tuppen och om ungefär en timma ska jag bege mig mot förskolan idag igen! Varför blir man alltid så nojig och börjar fundera på om man glömde något igår eller om man verkligen låste överallt innan man gick?! Hatar sån känsla!

Det blev inget gym med Elin igår, fuck.. jag vill iväg och träna, men jobbet går före och tiden räcker inte till för tillfället. Snart måste jag ta ett beslut..fuck..

Nu ska jag göra mig iordning för en dag på jobbet, och idag ska jag inte glömma att ta med mig regnbyxorna (kläder för väder, brukar man väl säga?) 
Ha en trevlig dag! ♥


Vill ha sommar nu, tack!

Kommentarer
Postat av: Jao

Haha den båten känne rjag igen?;)

2010-04-08 @ 10:48:09
Postat av: Aao

Assåå det säger du? ;) det är min favoritbåt , en sån ska jag ha! ;)

2010-04-08 @ 10:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0