Skit också

Det är jobbigt det där, när man går runt och grämer sig för att man inte hann eller gjorde det man skulle. Jag grämer mig just nu för att jag inte har tagit ett samtal som ringde till mig lite innan sju. Det var dolt nummer så nu kan jag inte ringa upp igen! Kan nästan sattsa pengar på att det var någon förskola eller bemmaningen som ringde och det är superjobbigt att jag inte svarade! Vet inte om jag nu ska börja att plugga, eftersom jag ändå redan är uppe.

Bläää vad jag grämer mig!


Fikan med Frida igår var jättetrevlig! Vi satt på fiket i några timmar och bara snackade på, hur skönt som helst.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår precis hur du känner dig! :O <3



De hade ringt 4 ggr på en och samma dag! Var jättenyfiken och sen.. visade det sig att det var knappen och hakim x)

2010-04-08 @ 11:05:10
URL: http://emma.furwed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0