Ska man gå i ide?

Knepig dag har det varit. Har känt som om jag är utanför min egen kropp och bara flyter med hela tiden. Att jag inte är med, lite i fjärran. Jag har inte ritkgit gjort det jag skulle heller. Var finns orken egentligen? Den gömmer sig i någon låda och bara väntar på att plockas fram när det verkligen behövs, men det är ju nu det behövs!

Fuck..nu har jag fått ont i halsen också. Mindre träning, oj kan det bli mindre träning än vad jag gör just nu!? tror icke detta, det får nog ta och bli en förändring på det snart. Måste ringa samtal också..fuck..

Nu ska jag ta och nana, jäklar vad jag har sovit de senaste dagarna. Lyckas inte få tillbaka alla mina sömntimmar ändå. Kanske ska göra som björnen, gå i ide och komma tillbaka ordentligt utvilad. Hmm jaa det kanske är något att ha i åtanke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0