Sjukhushelg

Nu har jag varit datafri i fyra dagar, inte en chans till att jag hade kontakt med någon data. Inte för att jag hade kunnat för den delen heller.

Det började redan under natten till fredan, det var nog en av de värsta nätterna jag någonsin har varit med om. På freda morgon fick jag och mamma åka in till akuten och för att göra en jäkligt lång historia kort så har jag NU äntligen fått komma hem från sjukhuset. Fick operera bort min blindtarm.

Redigt trött är jag nu, men det är väl lite smått underligt när det enda jag har kunnat göra där är att sova och vänta. Har samlat på mig en del tålamod nu för det behövs verkligen när man ska ligga på sjukhus, det enda man får göra hela tiden är att vänta!

Nu ska jag ta och tvätta mitt hår som ser ut som ett trolls hår , en stor boll bara som inte går att borsta. Nu vet ni i alla fall att jag lever!

Kommentarer
Postat av: elin

Oj, ursch va läskigt :O

Vilken tur att du mår bra iaf! =)

2010-04-26 @ 17:02:25
URL: http://elinelfwering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0