Sista

Tjabba läsare!

Jäklar vad jag är slapp! Gör inte ett piss som jag egentligen borde göra. Snart ska jag göra mat, för äta bör man annars dör man. Fast hmm.. äta gör man, ändå dör man (?) hur funkar liksom?
Ikväll är det match , host, verkligen sista för säsongen. Hemma , kom och kolla om ni har tid. Klockan 8 i Aranäshallen, wiiee!

Nu har jag precis skrivit som jag aldrig brukar göra, med massa punkter, ord och komma-tecken som jag aldrig brukar skriva mina texter. Äsch, wtf!
Solen har vart framme idag igen! Jag och Jessica hade en förträffligt fin dag som innehöll promenad och glassätning i solen. Mysigare kan det nog knappast bli!

Återkommer senare kompissar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0