Inte mig själv

Har jag varit med idag eller bara hängt med när min kropp gjort vad den vill. Det känns som jag börja följt med min kropp och egentligen legat hemma och sovit. Det känns så för det mesta nu. Är nog så ganska mycket när jag äter medicinen från operationen.

Lyfte tillslut mitt arsle från sängen idag och lyckades ta mig ner till Kungsbacka och skolan för att ta ett snack med nåra lärare och berätta varför jag inte har varit på proven. Nu har jag förklarat mig och tror att jag har en del prov som väntar på mig, men det får vi ta senare, sånt orkar jag inte tänka på nu.

Det viktigaste är väl att jag först och främst hittar mig själv och hänger med! Slutar vara såhär vimsig och yr. Ta dig samman Annie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0