I’m kinda busy

Jag är faktiskt lite nöjd med mig själv, gick upp i rätt så god tid och har sen dess städat, pluggat och tagit en dusch. Inte dåligt alls om man frågar mig. Tidigare idag var det ju jättefint väder! men nu ser det mer ut som massa moln håller på och samlar sig på himlen. Blä då. Jag som hade tänkt att hinna ut på en promenad idag igen. Får väl se om det kan spricka upp igen.

Idag upptäckte jag hur litet och oorganiserat hus vi har! Vi håller på och göra om min brors rum vilket ligger precis brevid mitt så nu är hela hallen på ovanvåningen fyll med garderober och byråer. När man sedan tar ett steg in i mitt rum får man snabbt gå åt sidan så man inte går in i ett skrivbord med en tv på. och mitt i mitt rum står en stol. Kan det bli mer space?! Nere i vardagsrummet är det inte mycket bättre.. brorsans madrass till sängen ligger där så jag kan nästan sätta mig i den istället för sofforna..

Jaja, det blir säkert ett fint slutresultat. Nu ska jag fortsätta lite till med pluggandet för att bli ritkgit nöjd med mig själv. Ganska skönt att vara helt ensam hemma också så man kan plugga i lugn och ro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0