I'm calling out

Ciao!

Hemma från skolan, har precis tuggat i mig ett äpple och väntar smått på att tacosen skall göras iordning, borde väl egentligen hjälpa till där nere , men vilken sekund som helst kommer jag ha somnat på min säng och kommer vakna igen när dom ropar att det är mat. Shittopommfritto!

En vecka till är avklarad! Wunderbart! För varje vecka som går kommer man ännu en vecka närmare studenten! Helt sjukt konstigt att allt ska få ett slut. Wtf, ska man göra nu ?

Nu använder jag massa ord igen som jag inte brukar göra, men som sagt, är jättetrött så nu ska jag ta mig en powernap. See you later alligator!

Åh nu kände jag precis att det hade vart sjukt gott med kebabtallrik och mys. Nån som vill ställa upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0