I picture your face

Hemma från skola och sedan studiebesök som tog i stort sett hela dagen. Har vart ute med religionen så vi besökte tre ställen med de tre stora världsreligionerna. Snurrade en del i huvudet efter ett tag kan jag medge. När jag efter detta har kommit hem däckade jag direkt på sängen och har sovit fram till nu. Nu väntar jag på att pizzan skall hämtas, ibland har man det faktiskt ganska bra!

På tal om nåt annat...har hittat min kamera igen! Gjorde det igår när jag städade iordning lite på mitt rum. Så i fortsättningen skall jag försöka få igång den och se till så inget är fel och sedan ta mer kort som jag kan lägga upp i bloggen. Känner att det inte blivit mycket sådant det senaste.

Hörs senare kompisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0