Hard work

Nu ligger det i alla fall några tio i botten av min insamling av tior!

Är sjukt trött nu och borde egentligen ligga nerbäddad i min säng, men nej, jag väntar på att vi snart ska göra lite te. Mitt dagliga te. Fast har redan druckit imorse så nu är det dags igen, mums! Behöver verkligen sova nu, inte för att jag jobba länge idag men det tog ändå på krafterna. Att vara ute i ungefär två timmar, i fel kläder och utan mat i kroppen tog på krafterna och jag frös så ofantligt mycket ! Att man då ska hålla koll på tio ungar själv och sedan vara den sista som går , när man är där första dan(!!), är jättejobbigt! Visste knappt ut och in och föräldrarna frågade mig en massa frågor och barnen snackade på.

Det blir jobb imon igen, skönt är i alla fall att jag vet redan nu var, när och hur jag skall jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0