Har blivit kär

Nu har jag skickat in mina val till högskolan! Det gjorde lite smått ont i magen när man klickade på knappen och skickade iväg allt. Men nu är det gjort! Har även hunnit med att söka lite sommarjobb hos Kungsbacka kommun. Får väl hoppas att jag får något i sommar så jag inte blir helt utan pengar..

Nu sitter jag här hemma, själv. Ganska skönt faktiskt för just nu känner jag bara att jag vill umgås med vissa människor. Orkar inte andra..

Har blivit kär ...


I mitt nya Body butter
där trodde ni att ni skulle få nån smaskig nyhet va ;)

Kommentarer
Postat av: Mariam

Älskar Body shops krämer! =) Mango är en av mina favoritdofter på deras produkter.

2010-04-14 @ 20:03:55
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0