Fara i trafiken

Redan är onsdans skoldag över och snart är det en vecka sedan vi var ute för att fira min kära vän Yasmine. Tiden går sjukt fort! Idag hade jag mitt muntliga prov på kristendomen och det gick vägen, tror jag svara rätt på alla frågor. Fick ju t.o.m. ha pappret framför mig!

Drog hem lite tidigare vilket jag inte har gjort på evigheter känns det som, p.g.a. vårat jäkla projektarbete. Jag och Jessica bestämde oss då för att dra en McDrive för att köpa två stycken McFlurry med daim+smarties, sjukt gott är det! Värt pengarna må jag säga! Haha
Sedan flummade vi loss i bilen. Tror nästan det kan vara smått farligt att åka med oss i bil. Men vi har roligt i alla fall!







Fy denna sista bild, men får väl bjuda på den..

Älskar denna bruden! ♥


Kommentarer
Postat av: Jao

love you too!

2010-04-15 @ 18:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0