Everybody crash and burn sometime

Nu är jag hemma, proppmätt och ska snart sätta mig med några skolböcker. Nu måste det verkligen göras! Så blir inget stressigt sen, som det alltid brukar man jag har försökt intala mig själv idag att jag ska sätta igång och få saker gjorde det sista så jag inte tittar tillbaka på min sista skoltid som något helvete.

Fikan med min vän Pauline var välbehövlig och jättemysig! Det var så längesen jag träffa henne och vi hade så mycket att prata om.

När jag kom hem , efter att ha gått i regnet från busshållplatsen satt mamma och lyssnade på spotify. Fick hjälpa henne att göra iordning spelningslistor. Hon är så söt när hon inte förstår hur det fungerar. Detsamma gäller min farfar och hans sambo som har skaffat data nu. Dom vill att jag ska komma och bo där i någon vecka, bara för att lära dom hur datorn fungerar. Tror ni jag har fått dom att bli medlemmar på facebook i slutet av veckan? haha det hade vart något utöver det vanliga!!



Någon mer än jag som har fastnat för dom här skorna?! Funderar på att köpa ett par..

Har ni hört Erik Grönwalls nya singel , Crash and burn. Bra, bra, bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0