Efter påskhelgen

Nu är jag tillbaka igen efter en långhelg i mina kära sommarstuga! Alltid skönt att komma dit och bara släppa allt annat, bara vara. Men det är alltid lika skönt att komma hem igen, sova i sin egen säng och ha alla bortskämda saker som dusch. Hmm.. ja vi har inget rinnande vatten i våran sommarstuga, än! Men det lär nog fixa sig inom snar framtid.. hoppas jag i alla fall.

Jaja, kul i alla fall att några har stått ut med min blogg medans jag har varit borta och besökt sidan ändå fastän den inte har uppdaterats. Det kallar jag trogna läsare! Haha

Påskhelgen har varit underbar! Speciellt när det är fint väder. De som ville träffa mig då kunde hitta mig på en strand, sittandes solande! Hmm..ja fast inte i bikini direkt, det var mer långarmad tröja och långa byxor, men lite solning blev det i alla fall.

Snart ska jag nog stänga av den här mojängen och göra lite annat! Om jag vänder mig om vet jag precis vad jag borde göra istället för att sitta här...städa! Drog fram i stort sett ALLT ur min garderob idag och fick faktiskt slängt lite skit som inte behövs längre. Så nu antar jag att det som fortfarande skall bevaras skall tillbaka in i garderoberna.. puuh vilket jobb!

God natt mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0