Det gick vägen

Första dagen i skolan igen efter lovet, som var mitt riktigt sista lov någonsin! Bättre kunde det ju inte bli att jag första dagen hade mitt svenska nationella tal. Var nervös som attans och jag vaknade imorse med en stor klump i magen och nästan en panikattack om att skita totalt i det och bara stanna hemma, ta det feta IG:et och dra. Nja, bestämde mig ändå för att försöka och bara göra det bästa av det. Nu är det då över och jag är faktiskt ganska stolt över mig själv.

Imon gäller det bara att genomlida ett muntligt prov i kristendomen och sen har jag inget mer denna veckan! Hur underbart är det inte, eller jo en kort redovisning på samhällen också om ett ämne jag knappt bryr mig om.. Hmm varför valde jag ens samhälls linjen?

Träning idag igen då..har ju inte tränat på ungefär två veckor och det kan jag säga med en gång, det kändes! Tappat alla kondis som jag en gång kunde kalla bra. Orkar jag träna upp den igen? Hmm kanske, kanske inte. Får ta mig en ordentlig funderare.

Nu väntar duschen och sen får jag se om jag träffar på min plupp på skype!

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0