Bopp bopp

Fick gå in i morse på bloggen för att se om jag verkligen skrev något inlägg inatt, och se där! Jag hade visst känt mig något kreativ för att skriva ett inlägg vid halv 3 på natten med lite alkohol i kroppen, inte fy skam där inte!
Jaja..

Någorlunda tidigt imorse befann jag mig i Gothia arena för att kolla när min bror skulle spela distriktmästerskap i basket. Tyvärr losa dom, men fan vad man blir förbannad på alltihop! Orden som kom ut från motståndarnas munnar var verkligen inte dom finaste, dom som satt vid klockan gjorde inte vad dom skulle. Total katastrof skulle jag vilja säga! Synd att basket är en lite mesigare sport än handboll så man inte kan få slå till någon, lite sådär i smyg. Ni ska veta...jävlar vad gött det är och knuffa till någon så hårt så att hon ramlar eller nypa till någon som man verkligen stör sig på ute på plan, utan att domaren ser det. Få henne irriterad och hon har gjort min dag. Mohaha! Gu vad elak jag lät nu!
Äsch..

Efter basketmatchen åkte vi över till Frölunda torg, jag och mamma. Hittade en tröja och bh som jag ska ha till balen. Gött att ha det fixat! Kollade på converse också , men tyvärr räckte inte pengarna idag. Det får vi spara till en annan dag.
Nu ska jag ta och städa upp på mitt rum, kanske ta bort saker som inte behöver vara kvar, rensa lite, och sen är det dags att göra iordning lite käk. Mums fillibabba! (konstigt ord?)

(bilder från igår kommer upp om ett tag, skall fråga Jessica om bilder. Hmm ja kanske kan fråga här redan nu "Jessica, kan jag få bilderna från igår? Du kan lägga över dom på mitt usb-minne:)")


Kommentarer
Postat av: Jao

japp! men har inte ditt usb? har dessutom inte hunnit lägga i dom datorn.. har ine kommit hem än, haha.

2010-04-18 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0