Är jag bitter?

Oj, nu var det väl så dags att ge er inlägget för dagen för det brukar väl oftast bli ett litet längre på kvällskvisten.

Funderar nu när man sitter och låter sina fingrar terrorisera tangentbordet , att man kanske skall testa att ge lite färg åt naglarna. Tycker alltid det är så fint när man har målat sina naglar, fram till den stund att de börjar flagna bort. Och för mig brukar det bli ganska tidigt, därmed fick ni min förklaring till varför jag nästan aldrig bär nagellack. Men hur najs är det inte med röda naglar, svarta eller varför inte mörkblå?

Känner mig smått förlamad, med tanke på min mage. Ideérna och förslagen för vad som händer imorgon är lika med 0...det betyder att det kanske lutar åt en lugn afton tillsammans med familj eller nära vänner. Föslag är hjärtligt välkommet!

Fy bubblan, på tal om min mage som är lite jobbig just nu..nös precis! Vet ni hur ont det gör när man nyser? Nä jag tror inte det riktgit, men ont som satan gör det. Kan det inte bara gå över snart? Nej juste!...ska ju ha tejpen på magen hela jäkla sommaren! Fint om man får lite färg för en gångs skull...

Haha, oj vad jag är bitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0