Uppdatering

Inte blivit så mycket till uppdatering det senaste. Beror mest på att det inte finns så mycket att skriva om just nu. Den här veckan är lite annorlunda, "slipper" skolan i måndas och nu på torsdag då det istället är projektarbetsdagar. Det är härligt. Det blir tyvärr desto jobbigare att gå i skolan dom dagarna man måste. Det slutade idag med att jag höll på att somna på historia lektionen. Kanske inte den bästa lektionen att välja att sova på, har ett sjuhelsike prov om två veckor. Usch!

46 dagar kvar nu till min 18-års dag och jag har så svårt att bestämma mig hur jag skall fira den. Tillsammans med handbollen då det blir match och sen utgång eller hoppa över den och fira den med vännerna. Eller ska det bli nåt med vännerna helgen efter (?). Hmm... Någon som har ett förslag på hur jag ska göra?
Fira vill jag ju iaf göra och just därför finns det inte på kartan att fira den med att spela Steg 2 i JSM någonstans i Sverige. Icke sa Nicke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0